aula8
dijous, 16 de gener del 2014
Hola ! Avui hem visitat l'Aquàrium de Barcelona. Ha sigut una sortida molt enriquidora. Salutacions !!!
AQUARIUM
from
martin peñalver francisco
on
Vimeo
.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada