diumenge, 27 d’abril del 2014

Hola ! El proper dimarts 6 de Maig anirem a la Deixalleria de Les Corts per treballar el Reciclatge. Salutacions !!!

DEIXALLERIA from martin peñalver francisco on Vimeo.

dimecres, 23 d’abril del 2014

Hola ! Avui per celebrar Sant Jordi, la Yaiza i la seva mare ens han portat unes roses molt boniques. Gràcies !!! Bona Diada de Sant Jordi !!!

diumenge, 6 d’abril del 2014