aula8
dimarts, 22 d’octubre del 2013
Hola ! Hem anat al Caprabo a comprar els ingredients per a fer una pizza. Els nois i noies ho han fet molt be
. Salutacions !!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada