aula8
dilluns, 16 de setembre del 2013
Hola ! El primer dia de classe vam celebrar els aniversaris de l'Adrià, Mireia, Yaiza i Sabater.
Moltes felicitats, nois i noies !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada